Wersja archiwalna 2019-12-03 11:05:07
Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki
Zespołu Szkół Nr 1 i Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sierpcu w
2020 r.- Część 5, 8 i 9
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE
ZAWARCIA UMOWY
Zamówienie dotyczy
projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu prowadzi obsługę
finansowo-księgową szkół i placówek oświatowo-wychowawczych Powiatu
Sierpeckiego.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I
ADRES: Powiatowy Zespół Jednostek
Budżetowych, Krajowy numer identyfikacyjny 74411400000000, ul. ul. Armii
Krajowej 10, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel.
242 752 875, e-mail pzjbsierpc@wp.pl, faks 242 752 875.
Adres strony internetowej (url): www.pzjbsierpc.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja
samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki
Zespołu Szkół Nr 1 i Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sierpcu w
2020r. - Część 5,8 i 9
Numer referencyjny PZJB.4415.11/12.2019,
Przed wszczęciem
postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego:
nie
II.2) Rodzaj
zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 5 Owoce i warzywa i
ziemniaki. Owoce, warzywa, nie powinny być zwiędnięte, skorupka twarda, bez
uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza się nieregularne
kształty, intensywny kolor, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ soczysty.
Warzywa korzenne-korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez
uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa- nie powinny być zaparzone,
zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe,
spleśniałe. Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń.
Ziemniaki- zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone,
jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny. Część Nr 8 Różne
produkty spożywcze – przyprawy-zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak
spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde
sprężyste, produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji
Makaron-sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po
ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach
i kolor. Cechy dyskwalifikujące produkt: obce posmaki, zapachy np. stęchły,
pleśni, gorzki, zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia,
psucia, zawilgocenie, obecność szkodników żywych, martwych oraz ich
pozostałości. Część Nr 9 Jaja - świeże, czyste, nie mające uszkodzonej
skorupki. Do każdej dostawy wymagany jest termin przydatności do spożycia min.
21 dni. Zamawiający na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp przewiduje
zastosowanie w odniesieniu do wszystkich części przedmiotu zamówienia prawa
opcji. Prawo opcji będzie polegało na zwiększeniu lub zmniejszeniu odpowiednio
do potrzeb Zamawiającego wielkości zamawianego asortymentu +/- 20% dla poszczególnych
części. Wykonawcy wówczas nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego
tytułu. Opcjonalny zakres będzie realizowany wyłącznie po uprzednim otrzymaniu
przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy odrębnego pisemnego powiadomienia o
decyzji skorzystania z prawa opcji z określeniem zakresu, w jakim Zamawiający
będzie z prawa opcji korzystał. Zamawiający nie ma obowiązku korzystać z prawa
opcji. Ceny jednostkowe towarów objętych prawem opcji są takie same jak dla
zamówienia podstawowego. Dostawy towaru objętego prawem opcji realizowane będą
na takich samych zasadach, jakie obowiązują dla zamówienia podstawowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2.
Znakowanie artykułów spożywczych w języku polskim, musi zapewnić ich pełną
identyfikowalność. Etykieta w języku polskim zawierające minimum: producenta,
opis asortymentu, datę przydatności do spożycia oraz temperaturę
przechowywania. W przypadku nieodpowiedniego oznakowania oraz środków
spożywczych po dacie minimalnej trwałości lub przekroczonym terminie
przydatności do spożycia nastąpi odmowa przyjęcia, odnotowana w formularzu
reklamacyjnym. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano poprzez wskazanie: 1)znaków
towarowych lub 2)Norm, certyfikatów lub deklaracji tym samym Zamawiający
dopuszcza zgodnie z art. 29 i 30 Ustawy Pzp rozwiązania równoważne, przez które
należy rozumieć produkty spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym
samym zakresie co produkty opisane. Zamawiający wymaga, aby przedmiot
zamówienia, był bardzo dobrej jakości, zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.
Asortyment, który będzie dostarczany w ramach zawartej umowy musi być zgodny z
przedłożoną ofertą.
II.5) Główny Kod CPV:
15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
03212100-1,
15300000-1,
03142500-3,
15800000-6,
15610000-7,
15411100-3
II.6) Całkowita wartość
zamówienia (jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia
zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67.1.4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Na ogłoszony w dniu 18.11.2019r. ( Nr ogłoszenia na BZP 623162-N-2019) przetarg
nieograniczony pn. Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki
Zespołu Szkół Nr 1 i Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Sierpcu w
2020 r, nie wpłynęła żadna oferta na część 5, 8 i 9. Wobec powyższego zachodzą
przesłanki przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. -Prawo zamówień publicznych, aby udzielić zamówienia na zakup i dostawę
artykułów spożywczych, o jakich mowa w trybie z wolnej ręki
SEKCJA IV: ZAMIAR
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Warzywa, owoce i ziemniaki
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Hurtownia
Warzywno-Owocowa "U Wojtka" Wojciech Szeluga, ul. Wyzwolenia
128, 09-300 Żuromin, kraj/woj. mazowieckie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Różne produkty spożywcze
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PHU MUNTERS, Gorzewo
60A, 09-200 Gorzewo, 09-200, Gorzewo ,
kraj/woj. mazowieckie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Jaja
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
Hutrownia
Warzywno-Owocowa "U Wojtka" Wojciech Szeluga, ul. Wyzwolenia
128, 09-300, Żuromin, kraj/woj. mazowieckie
Sierpc,
03.12.2019r.
Dyrektor Powiatowego Zespołu
Jednostek Budżetowych w Sierpcu
Marta Witte
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2019-12-03
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-12-03 11:05:07
- Liczba odsłon: 1433
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: