Zobacz podgałęzie
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W POWIATOWYM ZESPOLE JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH W SIERPCU
na stanowisko ds. księgowości
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
(PZJB.110.1.2018)
Dyrektor Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych
w Sierpcu
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
ds. księgowości
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
I. Wymagania niezbędne:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym,
-
wykształcenie wyższe ekonomiczne w zakresie rachunkowości,
-
umiejętność obsługi programów MS Office,
-
znajomość przepisów ustaw:
-
o finansach publicznych,
-
o rachunkowości
-
o podatku od towarów i usług
II. Wymagania dodatkowe:
-
Umiejętność sporządzania i analizowania sprawozdań budżetowych i innych wynikających z przepisów prawa,
-
umiejętność planowania dochodów i wydatków jednostek budżetowych (oświatowych),
-
doświadczenie zawodowe: co najmniej rok stażu pracy na stanowisku związanym z księgowością,
-
predyspozycje osobowościowe:
-
umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
-
odporność na stres,
-
wysoka kultura osobista,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
prowadzenie ewidencji księgowej dochodów i wydatków;
-
prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;
-
terminowe rozliczanie należności;
-
rozliczanie inwentaryzacji;
-
sporządzanie sprawozdań finansowych miesięcznych i kwartalnych;
-
gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji finansowo-księgowej;
-
prowadzenie prac statystycznych oraz sporządzanie wymaganych sprawozdań
w zakresie realizowanych zadań rzeczowych, itp., zgodnie z zasadami ustalonymi w odrębnych przepisach prawa; -
prowadzenie ewidencji księgowej dla poszczególnych placówek związanej
z funkcjonowaniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych na podstawie decyzji wydanych w tym zakresie przez dyrektorów w ramach przyznawanych na ten cel środków finansowych; -
prowadzenie bieżącej analizy wykorzystania środków ujętych w planach finansowych dotyczących Zespołu i jednostek obsługiwanych;
-
kontrola i bieżąca informacja Głównego księgowego o zagrożeniach przekroczenia planów finansowych jednostek;
-
nie rzadziej niż raz w miesiącu dokonywanie uzgodnień zapisów księgowych na kontach analitycznych z zapisami kont syntetycznych;
-
przygotowanie przelewów w formie elektronicznej;
IV. Warunki pracy:
-
wymiar czasu pracy: 1 etat (40 godz. tygodniowo),
-
wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (j.t. Dz. U. z 2014r. poz.1786) oraz Zarządzeniem Nr 17/2016 Dyrektora Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych w Sierpcu z dnia 25.11.2016 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w PZJB,
-
miejsce pracy: Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a, 09-200 Sierpc, obiekt dostosowany dla osób niepełnosprawnych,
-
warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, w podstawowym systemie czasu pracy, wyposażenie
w sprzęt biurowy, komputerowy, środki łączności.
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV,
-
kwestionariusz osobowy,
-
kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji na wskazanym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone
listownie w terminie do dnia 23.02.2018r., pod adresem:
Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu
ul. Armii Krajowej 8a
09-200 Sierpc
Aplikacje, które wpłyną do PZJB po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
W związku z faktem,
iż jednostka nie zatrudnia osób niepełnosprawnych - pierwszeństwo
w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, przysługuje osobie
niepełnosprawnej o ile
w wyniku naboru znajdzie się w gronie
pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne
oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
Zatem kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego
uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z
dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego
niepełnosprawność.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani odrębnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.pzjbsierpc.bip.org.pl ).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podpisaniem umowy o pracę będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku (kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy) oraz oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów wymienionych w pkt V pkt 4 i 5.
Z wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie
umowy
o pracę na czas określony lub nieokreślony.
W
przypadku osoby, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21
listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z
2016 poz. 902) umowę zawiera się na czas określony celem odbycia
służby przygotowawczej.
Sierpc, dnia 09.02.2018r.
Marta Witte
Dyrektor Powiatowego Zespołu
Jednostek Budżetowych w Sierpcu
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
(PZJB.110.1.2017)
Dyrektor Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych
w Sierpcu
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
Referent ds. zamówień publicznych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu
przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
I. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego , z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c)
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
e) umiejętność obsługi programów MS Office,
f) znajomość przepisów ustaw:
prawo zamówień publicznych,
o finansach publicznych,
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
II. Wymagania dodatkowe:
a. Preferowane kierunki wykształcenia: ekonomiczne, prawne.
b. Praktyczna znajomość problematyki zamówień publicznych oraz finansów publicznych
c. Predyspozycje osobowościowe:
umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
odporność na stres,
wysoka kultura osobista,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) przygotowanie planu zamówień publicznych, na podstawie informacji zebranych od jednostek obsługiwanych,
2) przeprowadzenie formalno-prawnej procedury zamówień publicznych na zasadach określonych ustawą i odrębnym zarządzeniem,
3) przygotowanie projektu zarządzania wewnętrznego związanego z procesem udzielania zamówień publicznych,
4) prowadzenie całości spraw związanych z wydatkowaniem środków finansowych na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z Prawem zamówień publicznych,
5) prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
6) gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych,
7) sporządzanie corocznych sprawozdań, wymaganych przepisami ustawy, kierowanych do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,
8) archiwizowanie dokumentacji przetargowej,
9) prowadzenie zakładowej składnicy akt.
IV. Warunki pracy:
1) wymiar czasu pracy: 1 etat (40 godz. tygodniowo)
2) wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (j.t. Dz. U. z 2014r. poz.1786) oraz Zarządzeniem Nr 17/2016 Dyrektora Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych w Sierpcu z dnia 25.11.2016 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w PZJB.
3) miejsce pracy: Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a, 09-200 Sierpc, niedostosowane do wózków inwalidzkich;
4)
warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i
sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, w podstawowym systemie
czasu pracy, wyposażenie
w sprzęt biurowy, komputerowy, środki łączności.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) kwestionariusz osobowy,
4) kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
5) kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji na wskazanym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 21.08.2017r., pod adresem:
Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu
ul. Armii Krajowej 8a
09-200 Sierpc
Aplikacje, które wpłyną do PZJB po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
W związku z faktem, iż jednostka nie
zatrudnia osób niepełnosprawnych - pierwszeństwo
w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, przysługuje osobie niepełnosprawnej o
ile
w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów
spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających
wymagania dodatkowe.
Zatem kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego
uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani odrębnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.pzjbsierpc.bip.org.pl ).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podpisaniem umowy o pracę będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku (kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy) oraz oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów wymienionych w pkt V pkt 4 i 5.
Z wybranym kandydatem zostanie nawiązany
stosunek pracy na podstawie umowy
o pracę na czas określony lub nieokreślony.
W przypadku osoby, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy
z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.) umowę
zawiera się na czas określony celem odbycia służby przygotowawczej.
Sierpc,
dnia
04.08.2017r.
Marta Witte
Dyrektor Powiatowego Zespołu
Jednostek Budżetowych w Sierpcu
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W POWIATOWYM ZESPOLE JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH W SIERPCU
na stanowisko referenta ds. zamówień publicznych
Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu .
09-200 Sierpc , ul. Armii Krajowej 8 a
NIP 776 153 91 47; Regon 000744114
tel./fax. 24 231 50 44
e-mail: pzjbsierpc@wp.pl ;
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
(PZJB.110.1.2016)
ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
Zastępca Dyrektora Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych w Sierpcu
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
I. Wymagania niezbędne:
posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
wykształcenie wyższe,
posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy w jednostkach, o których mowa w art.
2 ustawy o pracownikach samorządowych,
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
znajomość przepisów ustaw:
o pracownikach samorządowych,
o samorządzie powiatowym,
o zamówieniach publicznych,
o finansach publicznych,
o ochronie danych osobowych.
II. Wymagania dodatkowe:
stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku Zastępcy Dyrektora,
predyspozycje osobowościowe:
umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań,
komunikatywność i kreatywność,
umiejętność rozwiązywania konfliktów interpersonalnych,
zdolności negocjacyjne,
odporność na stres,
wysoka kultura osobista,
komunikacja werbalna i pisemna,
doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
umiejętność prowadzenia samochodu (prawo jazdy kat. B).
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
planowanie i organizacja pracy bezpośrednio podległych stanowisk (ds. zamówień publicznych i obsługi gospodarczej)
stały nadzór nad jakością i efektywnością pracy w. w stanowisk,
opracowywanie – we współpracy z kierownikami jednostek - planu zamówień publicznych dla obsługiwanych jednostek,
przeprowadzanie zamówień publicznych dla obsługiwanych jednostek,
bieżąca współpraca z jednostkami obsługiwanymi przez PZJB, w tym pod kątem zapewnienia racjonalności, gospodarności i celowości dokonywanych wydatków,
prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, środków i materiałów do utrzymania czystości oraz materiałów eksploatacyjnych i przygotowywanie rozwiązań adekwatnych do potrzeb w ramach posiadanych środków finansowych,
sporządzanie harmonogramów pracy dla pracowników gospodarczych oraz bieżący nadzór nad ich przestrzeganiem,
zastępowanie dyrektora w realizacji jego obowiązków w czasie jego nieobecności,
wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora PZJB.
IV. Warunki pracy:
wymiar czasu pracy: 1 etat (40 godz. tygodniowo)
wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398
z późn. zm.) oraz Zarządzeniem Nr 44/09 Starosty Sierpeckiego z dnia 10.06.2009 r. w sprawie określenia maksymalnego miesięcznego wynagradzania kierowników
i zastępców kierowników jednostek budżetowych Powiatu Sierpeckiego,
miejsce pracy: Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a, 09-200 Sierpc, niedostosowane do wózków inwalidzkich;
warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, w podstawowym systemie czasu pracy, wyposażenie
w sprzęt biurowy, komputerowy, środki łączności.
V. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny,
CV,
kwestionariusz osobowy,
kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie o stanie zdrowia i braku przeciwwskazań do zajmowania stanowiska zastępcy dyrektora,
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji na wskazanym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 15.09.2016 r., pod adresem:
ul. Armii Krajowej 8a
09-200 Sierpc
W związku z faktem, iż jednostka nie zatrudnia osób niepełnosprawnych - pierwszeństwo
w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym, przysługuje osobie niepełnosprawnej o ile
w wyniku naboru znajdzie się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Zatem kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani odrębnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pzjbsierpc.gov.pl).
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podpisaniem umowy o pracę będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku (kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy) oraz oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów wymienionych w pkt V pkt 4 i 5.
Z wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie umowy
o pracę na czas określony lub nieokreślony.
W przypadku osoby, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.) umowę zawiera się na czas określony celem odbycia służby przygotowawczej.
Marta Witte
Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych
w Sierpcu
Sierpc, dnia 05.09.2016r.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W POWIATOWYM ZESPOLE JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH W SIERPCU
na stanowisko ZASTĘPCA DYREKTORA
https://pzjbsierpc.bip.org.pl/pliki/pzjbsierpc/inf._o_wyborze.odt
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2016-09-16 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-02-28 07:39:59
- Liczba odsłon: 2520
- Historia dokumentu: