Ogłoszenie nr 362132 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Organizacja i obsługa kształcenia praktycznego dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 im. Gen. Jose de San Martin, objętych projektem
pn.
„Mechanik” w Kordobie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub
programu
Projekt pn. „Mechanik” w Kordobie dofinansowany w
ramach Programu POWER 2014-2020. Nr projektu
2016-1-PL01-KA102-025515.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy
wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy
niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:Powiatowy Zespół Jednostek
Budżetowych z dniem 1 lipca 2016 r. prowadzi obsługę
finansowo-księgową szkół i placówek oświatowo-wychowawczych
Powiatu Sierpeckiego.
Postępowanie jest przeprowadzane
wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I. 1) NAZWA I
ADRES: Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych, krajowy numer
identyfikacyjny 74411400000, ul. ul. Armii Krajowej 10, 09200
Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 231 50 44, e-mail
pzjbsierpc@wp.pl, faks 24 231 50 44.
Adres strony internetowej
(URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp
do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.pzjbsierpc.bip.org.pl
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
nie
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest
przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma
papierowa
Adres:
09-200 Sierpc, ul. Armii Krajowej 8a
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych
narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i
obsługa kształcenia praktycznego dla uczniów Zespołu Szkół nr 1
im. Gen. Jose de San Martin, objętych projektem pn. „Mechanik” w
Kordobie.
Numer referencyjny: PZJB.4415.5.2016
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości
składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na
części:
Nie
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi
obejmujące zorganizowanie w okresie 22.04.2017 – 20.05.2017
kształcenia praktycznego w Królestwie Hiszpanii w ramach projektu
mobilności dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Nr 1 im. Gen.
Jose' de San Martin, ul. Armii Krajowej 10, 09-200 Sierpc (zwana
dalej szkołą) wraz z usługami związanymi opisanymi poniżej.
Zamawiający na miejsce odbywania stażu dopuszcza miasta: Grenada i
Kordoba zlokalizowane w Andaluzji. 1. Szczegółowy opis usługi
edukacyjnej: 1) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić staż
łącznie dla 43 osób (uczestników/uczestniczek) – uczniów i
uczennic szkoły w następujących zawodzie technik informatyk, 2) Z
każdą grupą uczestników/uczestniczek stażu będą obecni
opiekun/opiekunowie grupy reprezentujący Zamawiającego. 3) Staże
będą realizowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami uczniów,
wymaganiami zawodów, w których pobierają naukę oraz
przygotowanymi programami stażu. Wszelkie zajęcia kierowane dla
uczniów i uczennic będą podporządkowane ich dobru, rozwojowi i
bezpieczeństwu. 4) Czas stażu dla każdego uczestnika będzie
wynosił min. 160 godzin zajęć stażowych u pracodawcy (nie więcej,
niż 8 godzin dziennie) i trwał nie dłużej, niż 4 tygodnie (20
dni efektywnych stażu beż żadnych przerw). W przypadku wystąpienia
w trakcie stażu dni wolnych od pracy Zamawiający wyznaczy sposób
odpracowania tych dni. Zamawiający może zmniejszyć liczbę godzin
stażu (czas stażu) w przypadku zmian w projekcie, nie później niż
przed rozpoczęciem stażu i w zakresie takim by na uczestnika nie
przypadało mniej niż 120 godzin na zasadach powyższych. W takim
przypadku powiadomi o tym z wyprzedzaniem Wykonawcę. 5) Przewidziany
termin staży: 22.04.2017 – 20.05.2017: Grenada i Kordoba: 43
uczestników i 4 opiekunów. 6) Zamawiający może bez zgody
Wykonawcy zmienić liczbę stażystów, zawodów w których będzie
realizowane kształcenie, terminy wyjazdów, miasto stażu oraz
liczbę opiekunów. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność
za: a. bezpieczeństwo uczniów w trakcie zajęć stażowych, b.
jakość i terminowość prowadzonych zajęć stażowych, c. szkody
wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas
wykonywania przedmiotu umowy. 8) Wykonawca zobowiązany jest: a.
przeprowadzić dla grupy program kulturowy składający się min. z:
a.a) dwóch wycieczek 1-dniowych do innego dużego miasta Andaluzji
(np. Grenada, Kordoba i Sewilla – wybór należy do Zamawiającego)
z wyżywieniem, a.b) minimum 3 zajęcia popołudniowe w każdym
tygodniu pobytu uczestników i uczestniczek staży obejmujące
spacery po mieście, zwiedzanie muzeów (np. Alhambra dla grupy w
Grenadzie) oraz inny zorganizowany sposób spędzania czasu, program
kulturowy będzie uzgodniony w formie pisemnej z Zamawiającym przed
podpisaniem umowy, b. prowadzić dla każdego uczestnika wymaganą
dokumentację, a w tym: a.a) dzienniczek stażu dokumentujący cały
przebieg stażu podpisany przez Wykonawcę oraz pracodawcę, u
którego realizowany będzie staż, a.b) certyfikaty o odbyciu stażu
w języku polskim i angielskim podpisane przez Wykonawcę oraz
pracodawcę, u którego realizowany będzie staż, a.c) potwierdzenia
uczestnictwa w programie kulturowym, a.d) raporty z cotygodniowej
ewaluacji stażu (dla całej grupy zawodowej), a.e) wziąć udział w
przygotowaniu Europass Mobilność, 9) Zamawiający może zwrócić
się do Wykonawcy, by w ramach tego zamówienia przeprowadził
rozmowy z kandydatami na stażystów i sprawdził ich umiejętności
językowe oraz przekazał uwagi szkole. Udział ten może być
realizowany przez kontakt internetowy wykorzystujący bezpośredni
przekaz obrazu i dźwięku. W takim wypadku Zamawiający zapewni w
swojej siedzibie warunki komunikacji Wykonawcy z kandydatami na
uczestników i uczestniczki stażu. 10) Wykonawca oddeleguje do
współpracy z Zamawiającym przynajmniej po 2 pracowników Wykonawcy
dla każdej z lokalizacji (Grenada, Kordoba), którzy będą
bezpośrednio dostępni dla uczestników: 1.1.a. przedstawiciel
partnera – osoba do bieżących kontaktów odpowiedzialna m.in. za:
przyjęcie uczestników, organizację zakwaterowania, wyżywienia,
komunikację, 24 - godzinne wsparcie - pomoc opiekunom grupy w
nagłych wypadkach, 1.1.b. opiekun stażu – osoba odpowiedzialna
za: sprawdzenie umiejętności językowych młodzieży i przekazanie
uwag szkole, wybór miejsc staży, przedstawienie pracodawcom
programu staży, indywidualizacja stażu - liczba godzin,
monitorowanie przebiegu stażu, postępów uczestników, spotkania
ewaluacyjne, mentoring i opieka podczas stażu, dokumentowanie stażu.
11) Wykonawca będzie prowadził miejsce stałego wykonywania usług
dla Zamawiającego w każdej lokalizacji (biura projektu w Grenadzie,
Kordobie) w mieście stażu i w odległości nie większej niż 5
kilometrów od centrum miasta stażu. Miejsce stałego wykonywania
usług musi pozwalać na: a. stały dostęp (codziennie) dla
uczestników i uczestniczek stażu oraz ich opiekunom, b. możliwość
kontaktu bezpośredniego z przedstawicielem partnera oraz opiekunem
stażu (obecni w biurze projektu), c. prowadzenie zajęć takich jak
cotygodniowa ewaluacja dla stażystów/stażystek. 12) Wykonawca
udostępni Zamawiającemu numer telefonu alarmowego dostępnego dla
Zamawiającego 24 godziny na dobę przez cały pobyt uczniów i
uczennic Zamawiającego na wyjeździe stażowym. Pod tym numerem
będzie dostępny kompetentny przedstawiciel Wykonawcy posługujący
się biegle językiem polskim. 13) Wykonawca podejmuje się
upowszechniania rezultatów projektu na swojej stronie internetowej.
2. Szczegółowy opis usługi zakwaterowania i wyżywienia: 1)
Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić wspólne: a. zakwaterowanie
dla wszystkich uczestników/uczestniczek oraz opiekunów w mieście
stażu i w odległości nie większej niż 5 kilometrów od centrum
miasta stażu. Miejsce zakwaterowania musi mieć bezpośredni i
dogodny transport z centrum miasta, miejscami stażu oraz biurem
projektu w mieście stażu. b. wyżywienie dla wszystkich
uczestników/uczestniczek oraz opiekunów grup składające się ze
śniadań, obiadów (posiłek na ciepło) i kolacji (posiłek na
ciepło) w miejscu zakwaterowania, 2) Dla Zamawiającego ważne jest,
by wszystkie oddane do jego dyspozycji pokoje były czyste, schludne,
oraz zapewniały odpowiednie miejsce - nie tylko na łóżka, ale
także na rzeczy osobiste i bagaże wszystkich
uczestników/uczestniczek stażu oraz ich opiekunów. Wszyscy
zakwaterowani muszą mieć swobodę w korzystaniu z pokoju. 3)
Zamawiający dopuszcza zakwaterowanie uczniów i uczennic w pokojach
wieloosobowych. Maksymalna liczba uczniów i uczennic w pokoju nie
może przekraczać 6 osób. 4) W każdym pokoju musi być zachowany
rozdział kobiet i mężczyzn. Zamawiający nie dopuszcza pokojów
koedukacyjnych. 5) Każdy uczeń i każda uczennica muszą mieć
swobodny dostęp do sanitariatów: ubikacji, umywalki oraz prysznica
z bieżącą ciepłą wodą. Swobodny dostęp do sanitariatów musi
być spełniony dla obu płci i Zamawiający nie dopuszcza wspólnego
korzystania z tego samego sanitariatu przez obie płcie (dla każdej
z płci musi być wyznaczony oddzielny sanitariat). 6) Wykonawca
zapewni dla każdego opiekuna grupy oddzielny pokój z łazienką
wyposażoną minimum w ubikację, umywalkę i prysznic lub wannę.
Zakwaterowanie opiekuna grupy nie może być zlokalizowane dalej od
któregokolwiek z pokoi uczestników/uczestniczek niż 100 metrów.
7) Wykonawca zapewni uczestnikom i uczestniczkom stażu oraz ich
opiekunowi wyżywienie w budynku zakwaterowania, 8) Posiłki
oferowane w ramach niniejszego zamówienia muszą spełniać
najwyższe wymagania dotyczące jakości oraz higieny wyżywienia.
Ich wielkość musi uwzględniać potrzeby uczestników i
uczestniczek stażu oraz ich opiekunów, 9) Do każdego posiłku
Wykonawca zaoferuje nieodpłatnie napoje (może to być woda
niebutelkowana). 3. Szczegółowy opis zapewnienia komunikacji:
Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi/uczestniczce stażu oraz
opiekunom grupy bilety komunikacji publicznej w mieście docelowym na
cały czas pobytu na stażu. Bilety te pozwolą na dowolną liczbę
przejazdów z miejsca zamieszkania do siedziby Wykonawcy, miejsca
stażu oraz do centrum miasta stażu. Wykonawca może w inny sposób
zapewnić komunikację w miejscu docelowym, ale musi on uwzględniać
swobodne poruszanie się uczestników/uczestniczek stażu w mieście
stażu i na taki sposób transportu musi wyrazić zgodę Zamawiający.
Jeżeli odległość między miejscem stażu a miejscem
zakwaterowania będzie większa niż 5 kilometrów, Wykonawca zapewni
przez cały czas odbywania kształcenia praktycznego bezpośredni i
dogodny transport pomiędzy miejscem zamieszkania a miejscem stażu.
4. Szczegółowy opis transferu z i na lotnisko: Zamawiający planuje
przylot i wylot grup z lotniska w Maladze. Zamawiający może zmienić
na inne lotnisko w Hiszpanii nie dalej niż 450 kilometrów od miejsc
stażu. Zamawiający dopuszcza inne lotnisko dla każdej grupy.
Wykonawca zapewni wspólny (dla wszystkich uczestników/uczestniczek
stażu oraz ich opiekunów) i bezpośredni transport do miejsca
zamieszkania bez względu na godzinę przylotu. Zasady te są takie
same dla transportu przy wyjeździe uczestników/uczestniczek stażu
oraz ich opiekunów. Przeloty grup mogą odbywać się także w nocy
oraz święta. 5. Szczegółowy opis zapewnienia Zamawiającemu
wiedzy: 1) Wykonawca podzieli się swoimi doświadczeniami w ramach
wdrażania europejskiego systemu akumulowania i przenoszenia
osiągnięć w kształceniu i szkoleniu zawodowym (ECVET). Wymóg ten
obejmuje też przygotowanie dla Zamawiającego dokumentacji
niezbędnej do wdrażania ECVET. 2) Wykonawca pomoże nawiązać
współpracę ze szkołami z Andaluzji, z którymi wcześniej
współpracował i prowadzącymi kształcenie w branżach, w których
Zamawiający wysyła uczestników i mogącymi przekazać
Zamawiającemu informacje o systemie kształcenia w kraju stażu, 3)
Wykonawca pomoże nawiązać współpracę z organizacjami
pracodawców lub innych podmiotów reprezentatywnych dla branż w
Andaluzji z którymi wcześniej współpracował i działającymi w
branżach, w których Zamawiający wysyła uczestników i mogącymi
przekazać Zamawiającemu informacje o rynku lokalnym, 4) Zorganizuje
wizyty przedstawicieli Zamawiającego. Każda grupa stażystów
będzie skontrolowana przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie
tych wizyt. Terminy i długość trwania wizyty zostaną przekazane
Wykonawcy najpóźniej na 14 dni przed wyjazdem na konkretną wizytę
studyjną. W ramach wizyt studyjnych Wykonawca zapewni: a.
zakwaterowanie i wyżywienie na warunkach takich jak dla opiekunów
grup, b. informacje o wynikach osiąganych przez uczestników i
uczestniczki staży, c. wizyty wraz z transportem do miejsc
zakwaterowania młodzieży oraz miejsc staży i w trakcie których
odbędą się spotkania z pracodawcami, u których odbywane są
staże, d. przekaże informacje i dokumenty o których mowa w pkt. 1)
(ECVET), e. spotkania (wraz z transportem) w szkołach zawodowych o
których mowa w pkt. 2), f. spotkania (wraz z transportem) z
organizacjami pracodawców lub innymi podmiotami reprezentatywnymi
dla branż staży. 6. Zamawiający może dokonać zmiany w liczbie
uczestników, uczestniczek lub opiekunów grup, dlatego wycena
zostanie oparta na kosztach jednostkowych. 7. Wymagania mogą ulec
zmianie ze względu na zmiany w projekcie lub dokumentach
programowych.
II.5) Główny kod CPV: 80210000-9
Dodatkowe
kody CPV:80570000-0, 73120000-9
II.6) Całkowita wartość
zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub
okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który
został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 20/05/2017
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: Wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej.
Informacje dodatkowe opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełniania
przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę,
treści formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz odpisu
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub
ekonomiczna
Określenie warunków: W celu oceny sytuacji
ekonomicznej i finansowej Wykonawca złoży wraz z formularzem
ofertowym oświadczenie o rocznym obrocie Wykonawcy w obszarze
objętym zamówieniem za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata
obrotowe, a jeżeli okres działalności jest krótszy – za ten
okres (Załącznik Nr 2a do SIWZ) oraz informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem
terminu składania ofert.
Informacje dodatkowe opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający dokona oceny
spełniania przedmiotowego warunku na podstawie wymaganych dokumentów
i oświadczenia złożonych przez Wykonawcę.
III.1.3) Zdolność
techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca
wykaże swe zdolności techniczne do realizacji zamówienia,
wskazując na doświadczenie w realizacji podobnych usług w
przeszłości i jednocześnie posiada wystarczającą sieć kontaktów
w miastach stażu gwarantującą właściwą realizację zadania oraz
dysponuje odpowiednimi zasobami ludzkimi w tym zakresie.
Zamawiający
wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób
wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z
informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe: opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku: 1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia
ten warunek, jeżeli wykaże na podstawie przedłożonych dokumentów,
jak umowy wraz dokumentami potwierdzającymi wykonanie umowy: faktury
lub zaświadczenia lub rekomendacje, że: a) prowadzi działalność
objętą tym zamówieniem i okresie ostatnich 3 lat lub w okresie
krótszym przeprowadził w którymkolwiek z miast stażu organizację
stażu dla przynajmniej 5 grup stażystów ze szkół zawodowych z
Polski, o liczebności każdej grupy minimum 12 osób oraz długości
stażu nie krótszym niż 20 dni, b) w ciągu ostatnich 3 lat lub w
okresie krótszym zapewniał wsparcie w zakresie wdrażania
europejskiego systemu akumulowania i przenoszenia osiągnięć w
kształceniu i szkoleniu zawodowym (ECVET) przynajmniej dla 3 szkół
z Polski, c) współpracował przy projektach unijnych z przynajmniej
2 szkołami z Andaluzji w branży, w której wysyłani są uczestnicy
i uczestniczki wyjazdów. Zamawiający wybierze szkołę spośród
zaproponowanych przez Wykonawcę lub może żądać, by Wykonawca
umożliwił nawiązanie współpracy ze szkołami spoza listy
przedstawionej przez Wykonawcę. d) współpracował przy projektach
unijnych z przynajmniej 2 organizacjami pracodawców lub innymi
podmiotami z Andaluzji reprezentatywnymi w branży, w której
wysyłani są uczestnicy i uczestniczki wyjazdów. Zamawiający
wybierze organizację pracodawców spośród zaproponowanych przez
Wykonawcę lub może żądać, by Wykonawca umożliwił nawiązanie
współpracy ze podmiotami spoza listy przedstawionej przez
Wykonawcę. 2. Wykonawca wskaże pracodawców, u których będą
realizowane staże. Wykonawca zaproponuje Zamawiającemu przynajmniej
12 pracodawców, z którymi wcześniej współpracował przy usługach
edukacyjnych obejmujących kształcenie praktyczne u pracodawców dla
uczniów i uczennic szkół zawodowych. Zamawiający wybierze
pracodawców spośród zaproponowanych przez Wykonawcę lub może
żądać, by staże odbywały się u pracodawców spoza listy
przedstawionej przez Wykonawcę (Załącznik Nr 1b do SIWZ). 3.
Wykonawca wskaże miejsce zakwaterowania i wyżywienia
uczestników/uczestniczek oraz ich opiekunów spełniające wymagania
określone w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca wskaże
sposób transportu dla uczestników i uczestniczek wyjazdu, jeżeli
odległość między miejscem stażu a miejscem zakwaterowania będzie
większa niż 5 kilometrów lub nie istnieje dogodny transport
publiczny pomiędzy tymi lokalizacjami. 5. Wykonawca w każdym z
miast stażu wskaże miejsce stałego wykonywania usług dla
Zamawiającego (biuro projektu w Grenadzie i biuro projektu w
Kordobie) w odległości nie większej niż 5 kilometrów od centrum
miasta stażu, gdzie musi istnieć dogodna komunikacja publiczna
między nimi. Miejsce stałego wykonywania usług musi pozwalać na:
e) stały dostęp (codziennie) dla uczestników i uczestniczek stażu
oraz ich opiekunom, f) możliwość kontaktu bezpośredniego z
przedstawicielem partnera oraz opiekunem stażu (obecni w biurze
projektu), g) prowadzenie zajęć takich jak cotygodniowa ewaluacja
dla stażystów/stażystek. h) Wykonawca wskaże w którejkolwiek z
lokalizacji (Grenada lub Kordoba) miejsce stałego wykonywania usług
(biuro Wykonawcy) pozwalające na: i) stały i pełny kontakt
pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, j) przechowywanie dokumentacji
projektu. Uwaga! Zamawiający dopuszcza, by biuro Wykonawcy pełniło
rolę biura projektu, o ile spełnia wymagania określone dla biura
projektu. 6. Wykonawca wykaże, że do realizacji tego zamówienia w
każdej lokalizacji (Grenada, Kordoba) posłuży się osobami,
ujawniając podstawę do dysponowania nimi, dostępnymi dla
uczestników i uczestniczek wyjazdu: a) przedstawiciel partnera
(osobny dla Grenady, osobny dla Kordoby) - osoba z doświadczeniem w
realizacji podobnych projektów oraz znajomością języka polskiego
(przynajmniej jeden przedstawiciel partnera ze znajomością języka
polskiego), b) opiekun stażu (osobny dla Grenady, osobny dla
Kordoby) - osoba z doświadczeniem w realizacji podobnych projektów
oraz znajomością języka polskiego (wszyscy opiekunowie stażu ze
znajomością języka polskiego). 7. Zamawiający wymaga, by
opiekunowie stażu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w
rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
(t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub umowy równoważnej
dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i zatrudniającej zgodnie ze
swoim prawem pracy. Obowiązek wykazania, że dana umowy jest
równoważna z umową o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. Kodeks pracy spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający
uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy
odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę opiekunów stażu.
Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania
oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w
przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.
wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania
świadczenia. d) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie
Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca
przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu
potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób zatrudnionych jako
opiekunowie stażu w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie
Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie
Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:
dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę
złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności
wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze
wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu
oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu
wykonawcy lub podwykonawcy; • zaświadczenie właściwego oddziału
ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę
składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu
zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres
rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem
odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu
potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do
ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych
osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29
sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. e) Z tytułu
niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1
czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku
zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości 1000 euro od
osoby. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez
zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w
celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie
Jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę opiekunów stażu. f) W
przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa
pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić
się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy
lub jej zagraniczny odpowiednik. Uwaga! Zamawiający dokona oceny
spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez
Wykonawcę, treści formularza ofertowego (Załącznik Nr 1 do SIWZ)
oraz dokumentów wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu
kryteriów selekcji
tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, o których mowa w art. 25a ust. 1 pkt 1Pzp - zgodnie
ze wzorem określonym w Załączniku Nr 2 do SIWZ
III.5.2) W
ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Formularz ofertowy (Załącznik
Nr 1 do SIWZ zawierający informacje pozwalające ocenić spełnienie
warunków udziału w postępowaniu) wraz z załącznikiem Nr 1a do
SIWZ - wykaz zrealizowanych usług maksymalnie w okresie ostatnich 3
lat.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem
oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu
zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się
pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie
aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną
udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki
będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące
przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób
postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na
jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów
aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy
wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną
zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia
aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
doświadczenie |
40 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest
podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i
wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania
stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu
przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na
etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony
internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
6. Istotne zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 2) zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie usługi, ze względu na przedłużenie procedury przetargowej. 7. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności; 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/12/2016, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Dyrektor PZJB w Sierpcu
Marta Witte
Sierpc, 08.12.2016 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-12-09 11:42:51
- Liczba odsłon: 285
- Historia dokumentu: