Zobacz podgałęzie
PZJB.110.1.2020
POWIATOWY ZESPÓŁ JEDNOTEK BUDŻETOWYCH W SIERPCU
09-200 SIERPC, ul. Armii Krajowej 8a
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
referent ds. księgowości
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
2. Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- Wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy o szkolnictwie wyższym z zakresu ekonomii/ rachunkowości / zarządzania.
- Spełnianie wymogów określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r.o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282 t.j.), tj.:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.
5. Umiejętność obsługi programów MS Office.
6. Znajomość następujących aktów prawnych:
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości
- ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
3.Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie zawodowe: co najmniej rok stażu pracy na stanowisku związanym z księgowością.
- Umiejętność planowania dochodów i wydatków jednostek budżetowych (oświatowych).
- Umiejętność sporządzania i analizowania sprawozdań budżetowych i innych wynikających z przepisów prawa.
- Znajomość obsługi programów księgowych oraz systemu bankowości elektronicznej.
- Znajomość:
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych.
6. Predyspozycje osobowościowe:
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista,
- systematyczność,
- dyspozycyjność,
- rzetelność,
- komunikatywność,
- odpowiedzialność,
- terminowość.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zgodnie z zakresem czynności- /pliki/pzjbsierpc/zakres_czynnosci.pdf
5. Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy: 1 etat (40 godz. tygodniowo),
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018r. poz. 936 z późn. zm.) oraz Zarządzeniem Nr 17/2016 Dyrektora Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych w Sierpcu z dnia 25 listopada 2016r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w Powiatowym Zespole Jednostek Budżetowych w Sierpcu z późn. zm.,
- miejsce pracy: Powiatowy Zespół Jednostek Budżetowych w Sierpcu, 09-200 Sierpc, ul. Armii Krajowej 8a, pokój na parterze (wejście do budynku wyposażone jest w podjazd dla wózków inwalidzkich),
- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca umysłowa w biurze, w podstawowym systemie czasu pracy, obsługa komputera powyżej 4 godz., obsługa interesantów, dostęp do innych urządzeń biurowych.
6. Kandydaci winni zapoznać się z:
- opisem stanowiska pracy - /pliki/pzjbsierpc/opis_stanowiska_pracy.pdf i szczegółowym zakresem czynności - /pliki/pzjbsierpc/zakres_czynnosci.pdf
- szczegółowymi zasadami naboru określonymi w ustawie z dnia ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282 t.j.),
- klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dostępna ma stronie internetowej BIP - www.pzjbsierpc.bip.org.pl - /pliki/pzjbsierpc/klazula_informacyjna_o_przetwarzaniu_danych_osobowych.pdf lub w PZJB - ul. Armii Krajowej 8a, 09-200 Sierpc.
7. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - /pliki/pzjbsierpc/kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie..pdf lub w Powiatowym Zespole Jednostek Budżetowych w Sierpcu,
- kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach),
- kserokopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu) ( jeśli takie posiada),
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o zapoznaniu się, ogłoszeniem o naborze oraz opisem stanowiska pracy i projektem zakresu czynności stanowiska, na które prowadzony jest nabór,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - o ile wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6% i kandydat zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych w Sierpcu w Sierpcu (pokój nr 2) lub pocztą na adres: Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych w Sierpcu w Sierpcu, ul. Armii Krajowej 8a z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko - referent ds. księgowości w terminie do dnia 05.08.2020r. do godziny 15:30.
Aplikacje, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Jednostek Budżetowych w Sierpcu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru przed podpisaniem umowy o pracę będzie zobowiązany przedłożyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do wykonywania pracy na w/w stanowisku oraz oryginał zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego
o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.pzjbsierpc.bip.org.pl) oraz na tablicy informacyjnej jednostki znajdującej się w budynku przy ul. Armii Krajowej 8a.
Dokumenty aplikacyjne osób, które uczestniczyły w procesie rekrutacji będą komisyjnie zniszczone, jeżeli w terminie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników naboru, nie zostaną odebrane osobiście przez zainteresowanych.
Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa lub test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani odrębnie.
Z wybranym kandydatem zostanie nawiązany stosunek pracy na podstawie umowy
o pracę na czas określony lub nieokreślony.
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów wymienionych w pkt. 7. 4)-6).
W przypadku osoby, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1282 t.j.), umowę zawiera się na czas określony celem odbycia służby przygotowawczej.
Sierpc, dnia 22.07.2020r.
Marta Witte
Dyrektor Powiatowego Zespołu
Jednostek Budżetowych w Sierpcu
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
- Data udostępnienia w BIP: 2020-07-22 13:36:09
- Informacja zaktualizowana przez: Administrator
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-22 14:07:08
- Liczba odsłon: 2064
- Historia dokumentu: